Loredana Bertișan și Saul Pop, ambii în prezent masteranzi în anul I la Facultatea de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării, au format o comunitate pe Facebook în urmă cu un an, numită Art4Education, dedicată campaniilor caritabile. Cine vrea să fie Moșu’ anul acesta, își poate alege o scrisoare ale cărei dorințe să le îndeplinească printr-un simplu comentariu, pe facebook, în cadrul celei de-a doua ediții a campaniei ,,Îndeplinim dorințe”.

,,Anul trecut am bucurat tot așa, aproximativ două sute de copii. Anul acesta vrem să le demonstrăm încă o dată că magia Crăciului există și că faptele bune sunt răsplătite. Ei au scris ce își doresc, noi încercăm cu ajutorul oamenilor inimoși să le îndeplinim dorințele.”, a declarat Loredana.

Donatorii sunt invitați să cumpere ei înșiși cadourile și să aducă pachetele: ,,Ne dorim tare mult să implicăm oamenii, să cumpere ei cadoul, pentru ca satisfacția atunci când vor primi poză cu copilul fericit de ce a primit să fie infinit mai mare.”.

În paralel cu campania ,,Îndeplinim dorințe” se va desfășura și campania ,,Bring the JOY of Christmas”, pentru o familie cu cinci copii (cel mai mare în clasa a III-a) a căror mămică a decedat recent din cauza unui cancer depistat prea târziu. Acum sunt crescuți de tată, care este un om exemplar, copiii fiind foarte îngrijiți, în limita posibilităților.

Campania își propune să ducă la familie nu doar cadourile de Crăciun ci și o mașină de lemne de foc, un brad, alimente neperisabile, cozonaci, prăjituri și tot ce mai e nevoie pentru ca sărbătorile lor să aibă puțină magie, în ciuda poveștii triste din care sunt nevoiți să facă parte.